About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Friday, December 10, 2010

Periksa Keputusan Anda Melalui E-mail


Seperti yang dimaklumkan di student portal, anda kini boleh memeriksa keputusan peperiksaan akhir Oktober 2010 anda melalui e-mail yang dihantar oleh pihak UiTM. Sila semak e-mail anda (e-mail yang didaftarkan di student portal).

Tahniah kepada pihak UiTM kerana berjaya memanfaatkan penggunaan e-mail bagi mengatasi masalah server down yang sering berlaku di student portal setiap kali keputusan peperiksaan disiarkan.

MASSA mengucapkan tahniah kepada semua yang mendapat keputusan cemerlang terutama yang mendapat Anugerah Dekan dan kepada yang kurang berpuas hati dengan keputusan yang diperolehi, cuba lagi di semester akan datang untuk menaikkan semula CGPA anda. (Anda boleh juga menyemak semula kertas jawapan anda jika tidak berpuas hati dengan keputusan yang diperoleh.)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...