About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Thursday, August 12, 2010

Ganti Kelas Untuk Hari Raya



Klik imej untuk bacaan lebih jelas



Menurut pekeliling Bahagian Hal Ehwal Akademik (HEA), para pensyarah adalah diwajibkan untuk menggantikan sebarang kelas pada tarikh 6 hingga 9 September 2010 (Isnin hingga Khamis) bagi membolehkan para pelajar 'bercuti awal' untuk Hari Raya Aidilfitri. Kelas-kelas ganti tersebut harus dibuat sebelum cuti pertengahan semester dan cuti Hari Raya Aidilfitri atau dalam kata lain harus dilakukan sepanjang bulan puasa ini.

Cuti pertengahan semester dan cuti Hari Raya Aidilfitri adalah pada 10 hingga 19 September 2010. Sementara itu, Timbalan Naib Canselor Akademik dan Antarabangsa, Prof. Dr. Azni Zain Ahmed menafikan khabar angin bahawa tiada cuti ulangkaji untuk semester ini. Oleh yang demikian cuti ulangkaji akan tetap pada tarikhnya seperti dalam Kalender Akademik iaitu pada 16 hingga 24 Oktober 2010.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...