About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Monday, April 19, 2010

Selamat Menduduki Final Exam


MASSA mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menduduki peperiksaan akhir semester April 2010 kepada semua pelajar Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM) serta semua pelajar UiTM yang lainnya. Peperiksaan akan bermula pada Rabu ini 21 April 2010. MASSA menasihatkan anda untuk membuat persediaan rapi sebelum ke dewan peperiksaan, jangan lupa membawa salinan slip peperiksaan dan kad pelajar serta datang awal ke tempat peperiksaan untuk mengelak sebarang kesulitan.

Semoga anda dapat menjawab soalan dengan tenang dan diberi kesihatan terbaik sepanjang musim peperiksaan ini. Jangan lupa untuk memohon restu daripada kedua ibu bapa serta para pensyarah yang telah banyak berjasa kepada kita semua. Berkat doa restu daripada mereka insyallah akan mempermudahkan lagi urusan kita dalam menjawab peperiksaan. MASSA sentiasa mendoakan yang terbaik untuk rakan-rakan sekalian dan semoga lebih ramai daripada kita akan mendapat Anugerah Dekan untuk semester ini.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...