About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Friday, February 19, 2010

Dekati Naib Canselor UiTM Di Facebook


Facebook kini menjadi satu fenomena di Malaysia. Jika sebelum ini Facebook hanya berfungsi sebagai tempat untuk berhubung antara rakan-rakan dan kenalan, kini peranan Facebook sudah lebih meluas. Pentadbiran kerajaan malah Perdana Menteri Malaysia sendiri menggunakan Facebook sebagai medium mendekati rakyat selain mendengar masalah rakyat.

Kini, inisiatif yang sama dipraktikkan oleh Naib Canselor UiTM, Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar yang melancarkan laman Facebook beliau pada awal Februari 2010 yang lalu. Dengan adanya laman Facebook ini akan memberi peluang kepada mahasiswa UiTM untuk mendekati dan mengenali Naib Canselor selain berkongsi pandangan mahupun mengemukakan soalan atau permasalahan.

KLIK SINI untuk ke laman Facebook Naib Canselor UiTM.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...