About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Saturday, January 09, 2010

Terima Kasih Tan Sri Dr. Ibrahim Abu Shah

Belum terlambat kiranya MASSA ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada bekas Naib Canselor UiTM, Tan Sri Dato’ Seri Prof Dr Ibrahim Abu Shah. Selama 9 tahun menerajui UiTM sejak 1 Januari 2001, beliau telah berjaya meletakkan UiTM sebagai antara IPTA terbaik di Malaysia dalam mendidik anak bangsa. Terima kasih Tan Sri, jasamu akan sentiasa dikenang oleh seluruh warga dan alumni UiTM.

Imbas kembali pada tahun 2009 Tan Sri Dr. Ibrahim pernah merasmikan atau hadir dalam dua program anjuran Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media (FKPM) :

16 November 2009 - turut hadir pada pelancaran International Seminar on Communication & Culture in South East Asian Region: ‘Evolution, Development, and Challenges’ (ISCCSR) yang dirasmikan oleh Timbalan Menteri Pengajian Tinggi

23 Oktober 2009 - merasmikan pelancaran buku 'Hari Ini Dalam Sejarah'

MASSA juga ingin mengucapkan tahniah dan selamat bertugas kepada Naib Canselor baru Prof Datuk Dr Sahol Hamid Abu Bakar.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...