About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Sunday, November 01, 2009

Penginapan Homestay di Shah Alam

Assalamualaikum,

Saya ada terjumpa blog MASSA, dan saya dapati organisasi ni banyak berhubung dgn pelbagai pelajar.

Jadi saya ingat nak mengemukakanla satu cadangan.

Saya sebenarnya mengendalikan Pinggir Kemboja homestay di Seksyen 6 Shah Alam,blognya : pinggirkemboja.blogspot.com
sekarang dah beroperasi selama hampir 2 bulan. Jadi cadangan saya adalah jika ada students atau pihak pengurusan yang boleh bantu promote homestay ini utk sedikit komisyen. Cuma perlu beritahu potential guests mengenai homestay tersebut, jika guests tersebut jadi menetap di homestay kami, komisyen akan diberikan kepada promoternyala.

Komisyen yg akan diberikan adalah sebnyk RM10-RM20 per stay.
Jika sesiapa berminat, bloeh e-mail saya -
pinggirkemboja@gmail.com

Terima Kasih

Nadhrah
Pinggir Kemboja Homestay.


E-mail ini dikirimkan pada 29 September 2009 yang lalu, kami memohon kemaafan kepada pihak berkenaan kerana terlepas pandang e-mail yang anda kirimkan (admin hanya menyedari e-mail ini ketika menyemak dan membuang e-mail yang tidak berkenaan di peti simpanan). Apa sekalipun terima kasih atas tawaran yang diberikan kepada golongan pelajar.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...