About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Friday, August 14, 2009

Kuliah Di UiTM Berjalan Seperti Biasa


Berikut adalah pengumuman yang telah dibuat oleh Timbalan Naib Canselor Akademik dan Antarabangsa, Prof. Dr Mustaffa Mohamed Zain pada 14 Ogos 2009 (Jumaat) di laman web rasmi UiTM :

The University Remains Open

University Teknologi MARA remains open and is operating on a regular schedule. All classes are in session and students, faculty and staff are expected to report for work as normal. The mid-semester and final examinations will also proceed as planned. Students are urged not to listen to rumours and if in doubt, to refer to the university website which is the primary source for announcements on university affairs.

Professor Dr Mustaffa Mohamed Zain
Deputy Vice-Chancellor
Academic Affairs Division


Sumber diambil daripada Website UiTM

MASSA menasihatkan para pelajar agar tidak mempercayai sebarang khabar angin berkaitan penutupan UiTM akibat wabak Influenza A (H1N1). Pastikan sebarang berita yang anda terima adalah sahih dan mempunyai pekeliling atau pengumuman rasmi daripada pihak pengurusan tertinggi UiTM. Harap maklum!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...