About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Tuesday, August 31, 2010

Selamat Hari Kebangsaan










Koleksi gambar Salma Zais

MASSA mengucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia Ke-53. Sebagai mahasiswa dan golongan muda kita jangan lupa akan perjuangan generasi terdahulu yang sengsara dalam menuntut kemerdekaan negara. Bangkitkan semangat nasionalisme dan cintakan negara dalam diri kita. Belajar dan terus belajar demi kemajuan Malaysia tercinta.

MASSA juga mengambil kesempatan mengucapkan tahniah kepada Bahagian Hal Ehwal Pelajar, Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) dan semua yang terlibat dalam penganjuran Malam Ambang Merdeka di Stadium UiTM yang berjaya menarik mahasiswa untuk memenuhi stadium. Persembahan dan penghayatan yang menarik dipersembahkan pada malam tersebut terutama pentomen dari Palapes UiTM selain pertunjukan bunga api. Sebilangan AJK MASSA juga tidak ketinggalan untuk hadir ke stadium malam tersebut.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...