About Me

My photo
Mass Communication Students Association atau MASSA adalah satu persatuan pelajar yang berdaftar di bawah Bahagian Hal Ehwal Pelajar (HEP) yang berperanan untuk menyatukan semua pelajar komunikasi tanpa mengira sequence dan menjalankan program untuk para pelajar di UiTM Shah Alam amnya dan di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media khususnya.

Monday, March 01, 2010

'Movie Date' Interpersonal Communication


INC Club akan menganjurkan program 'Movie Date', suatu program tradisi Interpersonal Communication. Filem Up In The Air lakonan George Clonney menjadi pilihan untuk semester kali ini. Berikut merupakan butiran program:

Tarikh: 5 Mac 2010 (Jumaat)
Masa: 5.30 petang hingga 11.30 malam
Tempat: Cineleisure Damansara

SEMUA PELAJAR MC227 DIWAJIBKAN

Empat bas UiTM disediakan untuk membawa para pelajar. Kepada pelajar MC227 yang masih belum membayar RM30 untuk program ini, sila lakukan perkara tersebut dengan secepat mungkin melalui wakil kelas (class rep) anda.

Movie Date ini juga terbuka kepada pelajar FKPM yang lainnya di mana terdapat 26 tiket tambahan. Anda hanya perlu membayar sebanyak RM10 sahaja. Jika berminat, berhubung dengan Presiden INC Club, saudara Megat di talian 017-2903002 (siapa cepat dia dapat)

Teruskan bacaan untuk melihat tentatif program:

5.30petang - Berkumpul dan taklimat
6.00petang - Menaiki bas di perhentian bas FKPM (hadapan Fakulti Pergigian)
7.00malam - Dijangka tiba di Cineleisure Damansara
7.30malam - Solat Maghrib
8.00malam - Makan malam di Cathay Cineplex
  • Fun & Games
  • Prizes for winners
  • Token of appreciation for lecturers
9.15malam - Tayangan Filem "Up In The Air"





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...